Τραγουδάμε διαδικτυακά!
Στo πλαίσιo των δράσεων του ετήσιου Λασαλιανού Σχεδιασμού, στο μάθημα των Γαλλικών τα παιδιά του παιδικού σταθμού (Παπάκια & Κουκουβάγιες) είχαν διαδικτυακή σύνδεση με τα
Η ιστορική «ΦΩΛΙΑ» των εκπαιδευτηρίων Δελασάλ Σύρου είναι ο πρώτος παιδικός σταθμός στην Ελλάδα και λειτουργεί από το 1882. Σήμερα αναβαθμισμένος και πιστοποιημένος αποτελεί ένα σύγχρονο βρεφονηπιακό σταθμό με θαυμάσιους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους που δημιουργούν ένα μοναδικό παιδαγωγικό περιβάλλον.Στόχος μας είναι η ισορροπημένη και ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, που θα του παρέχει τα απαραίτητα εφόδια για να καλλιεργήσει μια υγιή, αυτόνομη προσωπικότητα.
Οι στόχοι φροντίδας και ασφάλειας συνδυάζονται με στόχους αγωγής και εκπαίδευσης:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο βρεφονηπιακός σταθμός λειτουργεί με συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που βασίζεται σε ένα εποικοδομητικό, εξερευνητικό μαθησιακό μοντέλο, και έχει στόχο τη συνεχή εξέλιξη των παιδιών. Τα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους παρακολουθούν και ερευνούν θεματικές ενότητες όπως τα ζώα του δάσους, η διατροφή, ο τρύγος, τα μέσα μεταφοράς, οι εποχές, τα συναισθήματα, το περιβάλλον. Οι παραπάνω θεματικές ενότητες και οι δραστηριότητες είναι προσεκτικά επιλεγμένες από τις εκπαιδευτικούς ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες, στα ερεθίσματα και στην ηλικία των παιδιών. Οι δραστηριότητες είναι ως επί το πλείστoν βιωματικές και διαθεματικές ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται ολόπλευρα. Στα προγράμματα αυτά, περιέχεται ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε όλους τους τομείς (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, αισθητική αγωγή, περιβάλλον και τεχνολογία). Το παιχνίδι στην ηλικία αυτή είναι το κατάλληλο εργαλείο για να μάθουν και να αφομοιώσουν καινούριες πληροφορίες. Τα παιδιά μας θέλουμε να έρχονται και να φεύγουν χαρούμενα από το σχολείο μας και να είναι ευτυχισμένα στο σχολικό περιβάλλον τους.
ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ από έμπειρους καθηγητές, με στόχο την ολόπλευρη και υγιή, σωματικά και ψυχικά, ανάπτυξη των παιδιών.
Φυσική αγωγή: απλές κινητικές ασκήσεις, ανάπτυξη σωματογνωσίας και αθλητική παιδεία.
Θεατρικό παιχνίδι (μουσικοκινητικά δρώμενα, αυτοσχεδιασμός, ελεύθερο ή δομημένο παιχνίδι) με στόχο τη σωματική έκφραση, την καλλιέργεια της φαντασίας, της δημιουργικότητάς και του αισθητικού κριτηρίου.
Μουσική (μέσα από παιχνίδια, τραγούδια και εικαστικές δραστηριότητες), ώστε να γίνει η πρώτη επαφή των παιδιών με τον κόσμο της μουσικής, τις νότες και το πεντάγραμμο.
Νέες τεχνολογίες: ενασχόληση με δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής, με στόχο την καλλιέργεια της αλγοριθμικής σκέψης και το χειρισμό τεχνολογικών εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Κηπουρική: επαφή και ενασχόληση με τη φύση.
Κυκλοφοριακή Αγωγή: υλοποίηση δράσεων στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Σκοπός είναι η απόκτηση βασικών γνώσεων οδηγικής συμπεριφοράς και η καλλιέργεια της σημασίας της οδικής ασφάλειας.
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Εκμάθηση της Αγγλικής και της Γαλλικής γλώσσας. Η διδασκαλία πραγματοποιείται μέσα από δραστηριότητες, ανάλογες με την ηλικία των παιδιών. Η εκμάθηση των ξένων γλωσσών στις μικρές ηλικίες συμβάλει στη διεύρυνση του γνωστικού ορίζοντα του παιδιού. Τα παιδιά που μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα αντιλαμβάνονται καλύτερα τους άλλους πολιτισμούς, αλλά και τον δικό τους. Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών γίνεται κυρίως βιωματικά.
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ
Το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι έμπειρο και επιστημονικά καταρτισμένο για να ανταποκριθεί στον απαιτητικό ρόλο της προσχολικής αγωγής. Στόχος είναι το παιδί να νιώθει ασφάλεια και οικεία στο σχολικό του περιβάλλον και να περιτριγυρίζεται από εκπαιδευτικούς που του προσφέρουν αγάπη και εξατομικευμένη φροντίδα.
ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ
Η προσχολική αγωγή αποτελεί τη βάση της κοινωνικοποίησης και σχολικής εξέλιξης των παιδιών και για το λόγο αυτό η συνεργασία με τους γονείς αποτελεί τη σημαντικότερη παράμετρο της ολιστικής παιδαγωγικής προσέγγισης που εφαρμόζεται στη ΦΩΛΙΑ. Οι γονείς ενημερώνονται συστηματικά για την εξέλιξη των παιδιών τους μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καθώς και δια ζώσης, σε συστηματικές συναντήσεις με το προσωπικό.
Οι ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ του βρεφονηπιακού σταθμού περιλαμβάνουν οργανωμένες αίθουσες απασχόλησης και δραστηριοτήτων που διαθέτουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή για την ασφαλή και ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού: ιατρείο, ειδικό χώρο ανάπαυσης και ύπνου, χώρο συναντήσεων με γονείς, αίθουσα εκδηλώσεων και θεατρικού παιχνιδιού, παιδική χαρά με πιστοποιημένα παιχνίδια και στεγασμένη ώστε να χρησιμοποιείται κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, εκπαιδευτικό κήπο, γήπεδα για παιχνίδι, mini πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, χώρο στάθμευσης, γραμματεία.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
Ο βρεφονηπιακός σταθμός λειτουργεί από τις 7:30 έως και τις 15:30. Υπάρχει καθημερινή ενημέρωση και επικοινωνία της σχολικής κοινότητας, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του σχολείου. Προσφέρεται μηνιαία παιδιατρική εξέταση, σχολικό λεωφορείο και μεσημεριανό φαγητό από εταιρία catering. Τον Αύγουστο, τα παιδιά μπορούν να παρακολουθήσουν το Summer Camp ΑΝΑΣΑ του σχολείου Μ.Α.Σ.
Στo πλαίσιo των δράσεων του ετήσιου Λασαλιανού Σχεδιασμού, στο μάθημα των Γαλλικών τα παιδιά του παιδικού σταθμού (Παπάκια & Κουκουβάγιες) είχαν διαδικτυακή σύνδεση με τα
Το πρόγραμμα μετάβασης από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο είναι μια οργανωμένη διαδικασία που βοηθά τα παιδιά να προετοιμαστούν για τη μετάβαση από το περιβάλλον του παιδικού
Το φθινόπωρο είναι μια μαγική εποχή για τα παιδιά στον βρεφονηπιακό σταθμό, γεμάτη χρώματα και ευκαιρίες για εξερεύνηση. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, όπως η συλλογή
• Την Τρίτη 3/12 θα πραγματοποιηθεί ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Βρεφονηπιακό Σταθμό. • Την Τρίτη 17/12 στις 18:30 στη αίθουσα Δελασάλ, θα πραγματοποιηθεί
Από την Τετάρτη 6/11, ξεκινούν οι ειδικότητες των ξένων γλωσσών. Οι ειδικότητες πραγματοποιούνται ανά τμήματα. Το πρόγραμμα των ειδικοτήτων έχει διαμορφωθεί ως εξής: ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΕΣ– ΠΑΠΑΚΙA ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των Λασαλιανων Ημερών ειρήνης, που διεξάγονται σε όλο το Λασαλιανο δίκτυο, οι μαθητές του παιδικου σταθμού, μίλησαν για την Ειρήνη και προσεγγίσαν την
Μέσα από διάφορες βιωματικές δραστηριότητες, όπως κουκλοθέατρο, παιχνίδια παρατηρητικότητας και σειροθέτησης, έντυπες ασκήσεις και κατασκευές, γνωρίσαμε καλύτερα το περιβάλλον που ζούμε και τρόπους για να το προστατέψουμε. Στη
Ολοκληρώνουμε και αυτήν τη σχολική χρονιά με τις γιορτές του Βρεφονηπιακού σταθμού, του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού, αλλά και την 1η αποφοίτηση της Γ’ Λυκείου! Ευχόμαστε
Τα παιδια του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγειο εφτιαξαν πασχαλινα κουλουρακια, στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης από τον Παιδικό στο Νηπιαγωγείο. Η δράση αυτή είχε και
Σήμερα οι κουκουβάγιες και τα παπαγαλάκια, στο πλαίσιο της θεματικής μας ενότητας “μια φορά και έναν καιρό ήταν η Σύρος..” , επισκεφτήκαμε το λουκουμοποιείο του
Στο πλαίσιο των δράσεων στο μάθημα της μουσικής, το νηπιαγωγείο και το προνήπιο Μ.Α.Σ, επισκέφθηκε τη Φιλαρμονική Δήμου Ερμούπολης. Με την καθοδήγηση της κας Alice Labarche έγινε παρουσίαση