Ο ευαίσθητος δράκος
ΕΝΑΣ ΚΗΠΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Την Τετάρτη 3 Απριλίου τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού «Η ΦΩΛΙΑ» και του Ιδ. Νηπιαγωγείου «Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» πραγματοποίησαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου τους τη «Γιορτή της Άνοιξης». Η γιορτή έγινε στο πλαίσιο των δράσεων της WWF- Καλύτερη Ζωή και συγκεκριμένα της δράσης «Ένας κήπος στην αυλή μας». Σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε περιβαλλοντικά θέματα και συγκεκριμένα η δημιουργία χώρων πρασίνου στο σχολείο, όπου τα ίδια τα παιδιά θα είναι υπεύθυνα για τη φροντίδα τους. Η δράση ξεκίνησε με τραγούδια για την άνοιξη και συνεχίστηκε με το φύτεμα καλλωπιστικών φυτών σε ζαρντινιέρες. Ολοκληρώθηκε με τη ζωγραφική των ζαρντινιέρων από τα παιδιά και την τοποθέτηση αυτών σε διάφορα σημεία του σχολικού περιβάλλοντος.
Τις προηγούμενες ημέρες στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με τις αισθήσεις. Πώς αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο γύρω μας; Με ποια όργανα; Ακούσαμε, μυρίσαμε, είδαμε, γευτήκαμε & πιάσαμε. Στο τέλος, για να τα θυμόμαστε φτιάξαμε την «παλάμη των αισθήσεων».
Η αλλαγή του καιρού ήταν η αφορμή για να αντιληφθούμε τον ερχομό του φθινοπώρου και να ασχοληθούμε με αυτό.
Τα αποδημητικά πουλιά, τα πρωτοβρόχια και η αλλαγή στα φύλλα μάς έδωσαν ιδέες για τα παιχνίδια και τις δραστηριότητες μας. Έτσι, ομπρέλες, πελαργοί και φθινοπωρινά δέντρα στόλισαν την τάξη μας!
Οι Ουφ και οι Φου
Η αρκουδίτσα και η υπομονή
Η Μόκα η αρκουδίτσα λατρεύει το παιχνίδι και το μέλι. Είναι όμως τόσο βιαστική και ανυπόμονη, που δεν θα αργήσει να βρεθεί αντιμέτωπη με τον κίνδυνο.
Το ποντικάκι και η δύναμη
Ο Ρούντι, ένα ποντικάκι όπως όλα τ΄άλλα, βρίσκει το θάρρος να τα βάλει με έναν φοβερό γάτο που τρομοκρατεί εκείνον και τους φίλους του, αποδεικνύοντας ότι η δύναμη δεν βρίσκεται στο σώμα αλλά στην ψυχή.
Μια μικρή ιστορία για έναν μεγάλο γάτο, δυο μικρά παιδιά, μια παχουλή γιαγιά και έναν μεγάλο καύσωνα, από την αγαπημένη Άλκη Ζέη.
Ο Λάμπης είναι ένα λιχούδικο κουνελάκι που σκαρφίζεται χίλια δυο ψέματα ώστε να εξασφαλίζει περισσότερο φαγητό.
Ένα από τα κόλπα του, όμως, θα τον οδηγήσει σε σοβαρούς μπελάδες.
Την Πέμπτη 7 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε από κοινού με την Α’ Δημοτικού η τελευταία δράση στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης.
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν την τάξη της Α’ Δημοτικού, όπου τα παιδιά τους απένειμαν το μετάλλιο της κουκουβάγιας δηλώνοντάς τους με αυτόν τον τρόπο ότι είναι πια έτοιμα να ανοίξουν τα δικά τους φτερά και να πετάξουν στο Δημοτικό.
Οι δράσεις ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία και τα παιδιά κατάφεραν να αναπτύξουν μεταξύ τους δεσμούς που θα τους συνοδεύσουν στα πρώτα τους βήματα στο Δημοτικό.
Το πρόγραμμα «Βήματα για τη ζωή», που υλοποιήθηκε φέτος στο Νηπιαγωγείο, ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 1/6/2018.
Στόχος του προγράμματος ήταν να καθοδηγήσει τα παιδιά στα πρώτα βήματα συνύπαρξης με τους άλλους, μέσα στη μικρή κοινωνία του σχολείου αλλά και στη ζωή.
Μέσα από το πρόγραμμα αναδύθηκαν οι κανόνες της τάξης και οι αποδεκτοί τρόποι συμπεριφοράς πάνω στους οποίους βασίστηκε η διαχείριση της τάξης όλον τον χρόνο.
Την εποπτεία του προγράμματος είχε η ψυχολόγος κ. Λιάνα Τσαρουχά.
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
Στα πλαίσια του προγράμματος της «Ομαλής Μετάβασης» που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Α’ Δημοτικού με βασική θεματική «Τα Πουλιά», επισκέφθηκε το σχολείο μας την Πέμπτη 31 Μαΐου η θηροφύλακας κ. Ειρήνη Ξαγοράρη. Αφού αρχικά συστήθηκε μέσω ενός παιχνιδιού στα παιδιά, τους διάβασε ένα παραμύθι σχετικά με την προστασία της άγριας ζωής. Ακολούθησε συζήτηση όπου πολλά παιδιά είχαν την ευκαιρία να αφηγηθούν περιστατικά με χτυπημένα ζώα και τι έκαναν για να τα περιθάλψουν. Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν κάποια αβγά πέρδικας που είχε φέρει για να δουν από κοντά τα παιδιά, αλλά και κάποιες φωτογραφίες από προγράμματα απελευθέρωσης πέρδικας στην Απάνω Μεριά μαζί με πληροφορίες αναφορικά με τη ζωή του συγκεκριμένου πτηνού. Η συνέχεια περιλάμβανε ζωγραφική της πέρδικας. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τον χορό του τραγουδιού της πέρδικας και με την υπόσχεση πως εάν τα παιδιά βρουν κάποιο χτυπημένο ή άρρωστο ζώο θα καλέσουν αμέσως την κ. Ειρήνη για να το περιθάλψει.
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Στα πλαίσια των δράσεων της ομαλής μετάβασης των παιδιών του Νηπιαγωγείου στο Δημοτικό, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Μαΐου παιχνίδια γνωριμίας και εμπιστοσύνης τόσο στον προαύλιο χώρο του σχολείου όσο και στην αίθουσα Δελασάλ. Οι δράσεις θα λαμβάνουν χώρα κάθε Τετάρτη και θα αφορούν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α’ Δημοτικού. Συντονίστριες των δράσεων θα είναι η νηπιαγωγός κ.Ευγενία Σαγκινέτου και η δασκάλα κ. Λύδια Ρηγούτσου.
Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Let’s do it Greece» τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, αφού αρχικά ενημερώθηκαν για με τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες με σκοπό την ευαισθητοποίηση των πολιτών στην προστασία της θάλασσας. Οι αφίσες διακοσμήθηκαν ελεύθερα από τα παιδιά και τα συνθήματα που γράφτηκαν σε αυτές ήταν εξ’ ολοκλήρου δικά τους δημιουργήματα. Τις παρουσίασαν τα παιδιά την επόμενη ημέρα σε φορείς του Δήμου που επισκέφθηκαν το σχολείο μας. Οι αφίσες τοποθετήθηκαν από τις εκπαιδευτικούς σε διάφορες παραλίες του νησιού την Κυριακή 29 Απριλίου.
ANOIΞΗ: ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, ΕΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ
Από τα μέσα Απριλίου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου επέλεξαν να έχουν ως θεματική στο νέο σχέδιο εργασίας τους την Άνοιξη. Γύρω από τη συγκεκριμένη θεματική οργάνωσαν τις υποενότητες προς μελέτη, οι οποίες είναι τα λουλούδια, η πασχαλίτσα, η μέλισσα και τα πουλιά. Το συγκεκριμένο σχέδιο εργασίας σκοπό έχει την επαφή των παιδιών με το φυσικό περιβάλλον και την εκμάθηση του τρόπου ζωής τόσο των φυτών όσο και των εντόμων και των αποδημητικών πουλιών. Το σχέδιο εργασίας θα υλοποιηθεί μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, κυρίως βιωματικές, παιχνίδια και κατασκευές.
Μικροί eco master chef
Τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου στα πλαίσια του προγράμματος της WWF «Καλύτερη Ζωή» με τίτλο «Ecomasterchef» την Πέμπτη 29 και την Παρασκευή 30 Μαρτίου επιδόθηκαν στη ζαχαροπλαστική. Με όσο το δυνατόν περισσότερα βιολογικά υλικά έφτιαξαν πασχαλινά κουλουράκια, τα οποία τις επόμενες ημέρες συσκεύασαν με πασχαλινές δημιουργίες των ίδιων. Οι συσκευασίες μοιράστηκαν την Πέμπτη 5 Απριλίου από τις εκπαιδευτικούς στους ασθενείς του Νοσοκομείου και στο Ησυχαστήριο του Αγίου Παντελεήμονος.
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου ασχολήθηκαν με ποικίλες πασχαλινές δραστηριότητες. Εκτός από τις κατασκευές που δημιούργησαν, έπαιξαν κρυμμένο θησαυρό στον προαύλιο χώρο με πασχαλινά αβγά και έφτιαξαν πασχαλινά κουλουράκια. Τα πασχαλινά κουλουράκια έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος της WWF «Καλύτερη Ζωή» με τίτλο «Μικροί eco master chef» με σκοπό να δοθούν σε ασθενείς του Νοσοκομείου μας.
Η ιστορία του λαγού του Πάσχα
Το δαχτυλίδι και το σοκολατένιο αυγό
Το μαγικό κόλπο του Μαξ
Το σοκολατόδεντρο στον κήπο του κύριου Σοράκ
Αφού δεν υπάρχουν δράκοι πώς ο Βασίλης έχει έναν στο σπίτι του?
Η κυρία καμηλοπάρδαλη διαβάζει. Εσείς, διαβάζετε?
Από τα μέσα περίπου του Ιανουαρίου και με αφορμή το 12ο μάθημα του προγράμματος «Βήματα για τη Ζωή» με τίτλο «Είμαστε διαφορετικοί, αλλά και μοναδικοί» υλοποιείται στο Νηπιαγωγείο σχέδιο εργασίας με θέμα τη «Διαφορετικότητα».
Οι δράσεις του είναι εκμαιευμένες από τα ίδια τα παιδιά αλλά και κατευθυνόμενες από την εκπαιδευτικό. Η προσέγγιση του προγράμματος γίνεται σε δύο βασικά στάδια. Αρχικά, γίνεται εστίαση στη διαφορετικότητα με βάση την καταγωγή και τα χαρακτηριστικά που αυτή εμπεριέχει και σε δεύτερο στάδιο στη διαφορετικότητα με βάση την αναπηρία. Η ολοκλήρωση του όλου προγράμματος θα επιτευχθεί μέσω της εστίασης στη διαφορετικότητα ανάμεσά μας, όχι μονάχα με βάση τα εξωτερικά χαρακτηριστικά αλλά και τα στοιχεία της προσωπικότητάς μας και τις δεξιότητές μας, για να ανακαλύψουμε τελικά τη μοναδικότητά μας και να αντιληφθούμε τη σημασία του σεβασμού απέναντι στη διαφορετικότητα του άλλου.
Γιατί τελικά όλοι είμαστε διαφορετικοί, άρα και μοναδικοί.
Από την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου υλοποιείται στο Νηπιαγωγείο το πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω» με συντονίστρια την κ. Έλμα Ξανθάκη. Το πρόγραμμα λαμβάνει χώρα σε σχολεία όλης της Ελλάδας με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και υπό την αιγίδα του Μη Κερδοσκοπικού Σωματείου "Δεσμός" και του Ιδρύματος Λαμπράκη. Στόχος του είναι η καλλιέργεια του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης, καθώς και η ενίσχυση μιας στάσης ζωής του ενεργού πολίτη στους μαθητές. Όραμα του είναι, μέσα από το πρόγραμμα, να δημιουργηθεί μια κοινωνία που το «εμείς» θα είναι σημαντικότερο από το «εγώ»!
Καλή Χρονιά
Ξεκινάμε με τη βασίλισσα του χιονιού που προσπάθησε να παγώσει την καρδιά του Κάη. Τα κατάφερε?
Καλή χρονιά !
Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα.
Έτσι κι εμείς στη Λέσχη Ανάγνωσης μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα των γιορτών διαβάζοντας τα παρακάτω βιβλία:
«Γιοπ, ο τρίτος τάρανδος»
«Ο λύκος που ήθελε να φάει τον Αϊ – Βασίλη»
«Η πινιάτα των Χριστουγέννων»
«Οι αράχνες των Χριστουγέννων»
Την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, στα πλαίσια του προγράμματος ψυχικής υγείας «Βήματα για τη ζωή» και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, είχαν την ευκαιρία μέσα από βιωματικές δραστηριότητες να αντιληφθούν τη σημασία του σεβασμού στη διαφορετικότητα. Συντονίστρια του προγράμματος ήταν η γυμνάστρια Ειδικής Αγωγής κ. Σαγκινέτου Ελπίδα.
Την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου ολοκλήρωσαν το σχέδιο εργασίας με θέμα τη θάλασσα με την επίσκεψη του καπετάνιου κ. Χριστόφορου Τελώνη στην τάξη τους. Ο κ. Τελώνης αφού συστήθηκε, ζήτησε από τα παιδιά να κάνουν το ίδιο και στη συνέχεια απάντησε σε όλες τους τις ερωτήσεις οι οποίες ήταν αμέτρητες. Τα παιδιά έμαθαν για τεχνικά πράγματα που αφορούν στη λειτουργία του πλοίου, αλλά και για πρακτικά θέματα που αφορούν στην καθημερινότητα ενός ταξιδιού. Τέλος, ο κ. Τελώνης τους έδειξε το πλοίο στο οποίο είναι καπετάνιος και τους μοίρασε από ένα αναμνηστικό δωράκι. Τα παιδιά για να τον ευχαριστήσουν του έδωσαν μία κατασκευή που του είχαν ετοιμάσει και του τραγούδησαν το αγαπημένο τους τραγούδι.
Την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, στα πλαίσια επιβράβευσης για το πρόγραμμα «Καλής συμπεριφοράς» επισκέφθηκαν την αίθουσα της Πληροφορικής. Εκεί αφού ξεναγήθηκαν από τη δασκάλα της Πληροφορικής κ. Αποστόλου Ελεάννα, έμαθαν για τα βασικά μέρη από τα οποία αποτελείται ένας υπολογιστής και τις βασικές λειτουργίες αυτού. Στο τέλος, μάλιστα, είχαν την ευκαιρία να παίξουν διάφορα παιδαγωγικά ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Το μήνα Νοέμβριο τα χελιδονάκια μας ασχολήθηκαν με το θέμα που τα ίδια επέλεξαν «πλανήτες – διάστημα». Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους αναζήτησαν και μας έφεραν πολλές σχετικές πληροφορίες! Έτσι ξεκινήσαμε το project μας προσεγγίζοντας το διαθεματικά, μέσα από εικόνες, κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι, πειράματα, μουσική, μετρώντας και γράφοντας! Επίσης μάθαμε τις φάσεις της σελήνης με διασκεδαστικό και γλυκό τρόπο χρησιμοποιώντας μπισκότα oreo!
Την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου υλοποίησαν τη δεύτερη κατά σειρά δράση στα πλαίσια του προγράμματος της WWF "Καλύτερη Ζωή" με τίτλο "Γεννημένοι μαστόρια".
Τα παιδιά με πινέλα στα χέρια και με οικολογικά χρώματα έβαψαν παλέτες, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή φράχτη στον κήπο του σχολείου.
Μέσα από αυτή τη δράση τα παιδιά έμαθαν την αξία της ομαδικής εξελοντικής εργασίας.
Με "Το λιοντάρι και το ποντίκι" κλείσαμε τον πρώτο κύκλο ανάγνωσης μύθων του Αισώπου. Η αφήγηση έγινε με διαφορετικό τρόπο. Τα παιδιά βλέποντας σχετικές εικόνες και συζητώντας ανάπλασαν το μύθο.
Τον εξέλιξαν μάλιστα ζητώντας απο το λιοντάρι να συμβάλει στην ειρηνική συμβίωση ποντικών και γάτων στο παλάτι και το πέτυχαν !!!
Διαβάσαμε ακόμα έναν μύθο του Αισώπου, την "Κότα με τα χρυσά αυγά".
Συζητήσαμε για την απληστία του ανθρώπου.
Ενώ διαβάζαμε τον μύθο "Ο τζίτζικας κι ο Μέρμηγκας", εμφανίστηκε μπροστά μας ο ίδιος ο Μέρμηγκας.
Βρέθηκε στο νησί μας εντελώς τυχαία καθώς έπαιζε στην παράσταση "Το δέντρο της γνώσης" που μόλις είχαμε παρακολουθήσει στο θέατρο "Απόλλων".
Μας επισκέφθηκε μαζί με τον σκηνογράφο της παράστασης, μας μίλησε για τον φίλο του τον τζίτζικα και τραγουδήσαμε μαζί τον μύθο.
«ΦΑΓΩΣΙΜΟΣ ΚΗΠΟΣ»
Την Τρίτη 17 Οκτωβρίου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Παιδικού Σταθμού έζησαν μία ξεχωριστή εμπειρία.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής (16 Οκτωβρίου) τα παιδιά υιοθέτησαν, στα πλαίσια του προγράμματος της WWF «Καλύτερη Ζωή», τη δράση «Φαγώσιμος Κήπος» την οποία και υλοποίησαν στο κήπο του σχολείου τους.
Εκεί, φύτεψαν τα δικά τους λαχανικά (φασόλια, μαρούλια, άνηθο, κολοκύθια, κρεμμύδια) και αρωματικά φυτά (λεβάντα, δυόσμο, φασκόμηλο), βγαίνοντας πολλαπλά κερδισμένοι. Αρχικά, πρασίνισε ο κήπος του σχολείου μας αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την βιοποικιλότητά του.
Επίσης, τα παιδιά θα έχουν την ευχαρίστηση να ασχολούνται δημιουργικά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς με τον κήπο αναλαμβάνοντάς συγκεκριμένη ημέρα την εβδομάδα την περιποίησή του.
Τέλος, μακροπρόθεσμα θα έχουν την ευκαιρία να φτιάξουν το δικό τους γεύμα με τα προϊόντα του κήπου αντιλαμβανόμενα τα ίδια τη σημασία των βιολογικών προϊόντων και τον τρόπο καλλιέργειάς και φροντίδας τους.
Αίσωπος! Ο μεγαλύτερος μυθοπλάστης της αρχαιότητας. Πολλοί λένε ότι δεν υπήρξε στην πραγματικότητα, αλλά ότι όλοι αυτοί οι μύθοι δεν είναι παρά ιστορίες που δημιούργησε ο λαός με τη σοφία του κι ότι από στόμα σε στόμα φτάσανε σ΄εμάς. Κάποιοι άλλοι όμως υποστηρίζουν πως ο Αίσωπος ήταν υπαρκτό πρόσωπο και καταγόταν από τη Φρυγία. Άλλοι πάλι λένε ότι καταγόταν από τη Λυδία, άλλοι από τη Σάμο και άλλοι από τη Θράκη.
Ο Αίσωπος ήταν δούλος. Λένε πως ήταν πολύ άσχημος και ότι έμοιαζε με τον Καραγκιόζη. Όμως είχε τέτοιο μυαλό που δεν έβλεπες την ασχήμια του. Έβλεπες μόνο την εξυπνάδα του. Οι γνώσεις του και τα αστεία του άφησαν εποχή. Ο Ιάδμων, ο κύριός του, τον θαύμαζε τόσο πολύ που του χάρισε την ελευθερία του. Πολλές φορές οι ήρωες των μύθων του είναι ζώα που μιλούν. Είχε όμως και πολλούς μύθους με ανθρώπους.
Ο Αίσωπος έζησε γύρω στα 600 π.Χ. Δεν ξέρουμε πόσους μύθους έγραψε, εκείνο που ξέρουμε είναι ότι σώζονται 584, από τους οποίους διαλέξαμε 16 για να τους κάνουμε θέατρο αλλά και όμορφα βιβλία. Αρχίζουμε από τον μύθο "Ο λαγός και η χελώνα" και θα συνεχίσουμε με άλλους μύθους.
Η Λέσχη Ανάγνωσης ξεκίνησε. Διαβάσαμε το πρώτο μας βιβλίο!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΣΧ. ΕΤΟΣ 2017-2018
ΗΜΕΡΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
Δευτέρα |
Θεατρικό Παιχνίδι |
Τρίτη |
Γυμναστική |
Τετάρτη |
Αγγλικά, Καλλιτεχνικά |
Πέμπτη |
Μουσική |
Παρασκευή |
Γαλλικά |
Έναρξη μαθημάτων ειδικοτήτων στις 2 Οκτωβρίου.
Βήματα για τη ζωή
Το πρόγραμμα «Βήματα για τη ζωή» είναι ένα πρόγραμμα που καλλιεργεί ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες ζωής και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις αναπτυξιακές ανάγκες της ηλικίας των νηπίων.
Έχει στόχο να βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν να εκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματα τους, να έχουν ενσυναίσθηση, να αποφεύγουν τις συγκρούσεις, και να παίρνουν σωστές αποφάσεις για να λύνουν τα προβλήματά τους. Βοηθάει στη δημιουργία θετικού και συνεργατικού κλίματος στην τάξη και ενισχύει τη συνοχή της ομάδας.
Το πρόγραμμα υλοποιείται από την νηπιαγωγό Ευγενία Σαγκινέτου σε συνεργασία με την ψυχολόγο του σχολείου Λιάνα Τσαρουχά, για 2 ώρες την εβδομάδα καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.