headerimg

Φυσικές Επιστήμες

image

Αλχημείες … στην τάξη / Μαθητικές αλχημείες / Πολύχρωμες αλχημείες

 

Για να βιώσουν στην πράξη την πρώτη τους επαφή με την επιστήμη της Χημείας, τα παιδιά της ΣΤ΄ πραγματοποίησαν ένα πείραμα, στο πλαίσιο του μαθήματος των Φυσικών.

Χρησιμοποίησαν ουσίες που συναντούν καθημερινά, αγνοώντας όμως τις εντυπωσιακές χημικές τους ιδιότητες.

Τα πολύχρωμα αποτελέσματά του, δεν τους δίδαξαν μόνο για τα οξέα και τις βάσεις αλλά και για την παρουσία της Χημείας παντού γύρω μας.

image
image
image

Φυσικές Επιστήμες

image

Στο … μικροσκόπιο !

Με αφορμή το κεφάλαιο της Φυσικής που αφορά στους έμβιους οργανισμούς, η Στ΄τάξη ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με τον μικρόκοσμο, παρατηρώντας στο μικροσκόπιο φυτικά και ζωικά κύτταρα, με περίσσιο ενθουσιασμό.

Χωρισμένα σε ομάδες, τα παιδιά επεξεργάστηκαν δείγματα από τρυβλία με ζωντανούς μύκητες, τους οποίους επίσης παρατήρησαν, γνωρίζοντας έναν ολόκληρο κόσμο, αόρατο με «γυμνό μάτι».

Ευχαριστούμε την κ. Νίκη Μαργαρίτη για τον εργαστηριακό εξοπλισμό.

image
image

Φυσικές Επιστήμες

image

«Οι χαρτογράφοι της Τετάρτης»

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, η Δ΄ τάξη μέσα σε έναν μήνα δημιούργησε έναν χάρτη της Ελλάδας από το μηδέν !

Χωρισμένα σε μικρές ομάδες, τα παιδιά ανέλαβαν να χρωματίσουν από ένα γεωγραφικό διαμέρισμα, να εντοπίσουν και να τοποθετήσουν στον χάρτη τους νομούς και τις μεγάλες πόλεις, τα βουνά, τα ποτάμια και τις λίμνες.

Δουλεύοντας μαζί, βρήκαν στοιχεία για την τοπική ιστορία και παραγωγή.

Δημιούργησαν δικές τους φανταστικές μορφές με βάση το σχήμα των διαμερισμάτων και παρουσίασαν τα αποτελέσματά τους στην ολομέλεια.

image
image

Φυσικές Επιστήμες

image

Ερωτηματολόγιο Οικολογικής Συνείδησης

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Φυσικών, τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης δημιούργησαν ένα «Ερωτηματολόγιο Οικολογικής Συνείδησης», το οποίο αφορούσε στην εξοικονόμηση ενέργειας, τον περιορισμό απορριμμάτων και την ανακύκλωση. Μέσα από την διαδικασία αυτή, έμαθαν για τη δομή ενός ερωτηματολογίου, τη συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων και εμπέδωσαν «φυσικά» τις γνώσεις της διδακτικής ενότητας. Παρακάτω παρατίθενται μερικά από τα αποτελέσματα.

image
image

Φυσικές Επιστήμες

image

Επειδή η μάθηση γίνεται καλύτερα μέσω δράσης και παιχνιδιού στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής οι μαθητές της Ε΄ τάξης έγιναν μικροί επιστήμονες. Ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψουν τις ιδιότητες των μειγμάτων ήταν να τα φτιάξουν. Έτσι, ανακάτεψαν υλικά από τον κόσμο γύρω τους, κατέγραψαν τις παρατηρήσεις τους και έβγαλαν φυσικά τα συμπεράσματά τους... 

image
image
image

Φυσικές Επιστήμες

Φυσικές Επιστήμες

logo bottom