headerimg

Το σώμα μας

image

Το σώμα μας

Ο Ιανουάριος ήταν ο μήνας που ασχοληθήκαμε με το «Σώμα μας».

Αφού ανακαλύψαμε τα μέλη του σώματός μας και φτιάξαμε ανθρωπάκια με διάφορους τρόπους (με χαρτί, με αφρό, με πλαστελίνη, με ξυλάκια, με κιμωλία), προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποιες είναι οι αισθήσεις μας και τι κάνουμε μ΄αυτές.

Αρχίσαμε, λοιπόν, να μυρίζουμε, να αγγίζουμε, να ακούμε, να γευόμαστε και τέλος να αναγνωρίζουμε τους φίλους μας χωρίς να τους βλέπουμε.

image
image
image

Το ταξίδι στα Προνήπια συνεχίζεται ...

image

Το ταξίδι στα Προνήπια  συνεχίζεται …

Την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου ολοκληρώθηκε το ταξίδι των Προνηπίων  στην Ανταρκτική.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους εκεί, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία τόσο να μάθουν για τη ζωή στους πόλους όσο και να μελετήσουν καλύτερα την εποχή του χειμώνα.

Επόμενος προορισμός του ταξιδιού ορίστηκε η Νότια Αμερική.

image
image
image

Το σώμα μου - "Οι 5 αισθήσεις"

image

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Το σώμα μου» - «Οι 5 αισθήσεις» γνωρίσαμε το σώμα μας και ξεχωρίσαμε το φύλο μας μέσα από πολλαπλές δραστηριότητες.

Γίναμε μάγοι ανακαλύπτοντας με την αφή διάφορα αντικείμενα μέσα από το μαγικό μαντίλι.

Ακούσαμε ήχους και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε σε ποιο ζωάκι ή όχημα ανήκουν.

Με την όσφρηση ξεχωρίσαμε την μυρωδιά του πορτοκαλιού, του λεμονιού, του καφέ και διάφορων μπαχαρικών και γίναμε γευσιγνώστες.

image
image
image

ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ

image

ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ

Η νέα χρονιά ξεκίνησε για τα Προνήπια με ένα ταξίδι στην Ανταρκτική.

Το πλοίο μας έφτασε και οι μικροί μας εξερευνητές ήταν έτοιμοι για δράση.

Έμαθαν για το κλίμα της, για τα ζώα της, για τα ερευνητικά της κέντρα.

Έπαιξαν, τραγούδησαν, έκαναν κατασκευές και πολλά άλλα ακόμη.

Η εξερεύνηση θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες.

image
image
image

Νοέμβριος: ο μήνας που μιλάμε για τη διατροφή

image

Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας που μιλάμε για τη διατροφή, γι΄αυτό αφιερώσαμε αρκετό χρόνο στην ελιά και το λάδι που είναι από τα πιο βασικά στοιχεία της διατροφής μας.

Ξεκινήσαμε, λοιπόν, από το μάζεμα των ελιών του σχολείου μας με χτένια, στη συνέχεια δοκιμάσαμε ελιές και συζητήσαμε για το πώς γίνεται το λάδι, φτιάξαμε διαφόρων ειδών εργασίες και διαβάσαμε παραμύθια.

Τέλος, γίναμε μικροί μάγειρες φτιάχνοντας ελιοτυροπιτάκια που ξετρέλαναν μικρούς και μεγάλους!

image
image
image

Ταξίδι των Προνηπίων στην Ασία

image

Την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε το ταξίδι των Προνηπίων στην Ασία με την κατασκευή του χάρτη της.

Τα παιδιά στο ταξίδι τους αυτό έπαιξαν με δράκους, γεύτηκαν κινέζικες συνταγές, έμαθαν και κατασκεύασαν πολλά από τα αξιοθέατά της, τραγούδησαν, χόρεψαν, έμαθαν για διάφορες χώρες της και έφυγαν από αυτή γεμάτοι νέες εμπειρίες και γνώσεις.

Νέος προορισμός του ταξιδιού τους, η Ωκεανία.

image
image
image

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ

ΣΧ. ΕΤΟΣ 2018-2019

 

ΠΡΟΝΗΠΙΑ

ΗΜΕΡΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Δευτέρα

Θεατρικό Παιχνίδι

Τρίτη

Μουσική

Τετάρτη

Γυμναστική

Πέμπτη

Αγγλικά

Παρασκευή

Γαλλικά

 Οι ξένες γλώσσες θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο, ενώ οι υπόλοιπες ειδικότητες από 1 Οκτωβρίου.

 

ΠΡΟ-ΠΡΟΝΗΠΙΑ (Σπουργιτάκια)

ΗΜΕΡΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Δευτέρα

Γυμναστική

Τρίτη

Μουσική

Τετάρτη

Γαλλικά

Πέμπτη

Θεατρικό Παιχνίδι

Παρασκευή

Αγγλικά

 

 

ΠΡΟΝΗΠΙΑ - ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

image

ΠΡΟΝΗΠΙΑ – ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Από τα μέσα Σεπτεμβρίου τα παιδιά του Προνηπίου μελετούν τη θεματική «Σωματογνωσία». Όλοι διαφορετικοί άρα και μοναδικοί.» πραγματοποιώντας ποικίλες δραστηριότητες. Τα παιδιά έπαιξαν μπροστά από τον καθρέφτη, μέτρησαν το ύψος και το βάρος τους, έφτιαξαν τις δικές τους ταυτότητες, κατασκεύασαν την αλυσίδα της τάξης με τους σχηματανθρώπους, δραματοποίησαν το παραμύθι «Το Κάτι Άλλο», παρακολούθησαν παράσταση κουκλοθέατρου και πολλά άλλα. Την Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης, αφού παρατήρησαν πρώτα εικόνες από παιδιά όλου του κόσμου, τις σχολίασαν και τις σύγκριναν τόσο αναμεταξύ τους όσο και με τα ίδια, κατασκεύασαν το «Χελιδόνι της Ειρήνης» με τα δικαιώματα όλων των παιδιών, καθώς και το σήμα της ειρήνης με τις παλάμες τους. Τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου ήταν πια έτοιμα να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στον κόσμο, γνωρίζοντας παιδιά που ζουν σε διάφορες χώρες. Πρώτος σταθμός αυτού του ταξιδιού  ορίστηκε η  Ασία και συγκεκριμένα, η Κίνα.

image
image
image

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟ-ΠΡΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Προσαρμογή και γνωριμία με τα παιδιά

Τις πρώτες μέρες ασχολούμαστε με την ομαλή προσαρμογή των παιδιών μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και με την ένταξη των καινούριων παιδιών στην ομάδα.

Ασχολούμαστε κυρίως με ομαδικά και παιδαγωγικά παιχνίδια για το «δέσιμο» της ομάδας, παιχνίδια γνωριμίας και εμπιστοσύνης, μουσική, κουκλοθέατρο και γενικά δραστηριότητες που βοηθούν την ομαλή ένταξη και προσαρμογή στο νέο τους περιβάλλον.

Τρύγος

Θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε το έθιμο του τρύγου με όσο πιο βιωματικό τρόπο μπορούμε.

 

 

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Τα ζώα

Θα ασχοληθούμε με όλες τις οικογένειες των ζώων επικεντρώνοντας την προσοχή μας στα ζώα του δάσους και της ζούγκλας. Θα μιλήσουμε για την τροφή και την κατοικία τους, για τη χρησιμότητά τους στο περιβάλλον και τον άνθρωπο.

 

 

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Διατροφή- Ελιά

Σκοπός μας είναι να γνωρίσουμε τα βασικά είδη διατροφής, συζητώντας για τις κατηγορίες των τροφίμων (λαχανικά, φρούτα, κρέατα, ψάρια) και τη θρεπτική τους αξία. Επίσης, θα αφιερώσουμε χρόνο στην ελιά και τον τρόπο που φτιάχνεται το λάδι.

 

 

 

 

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά!

Μιλάμε για τα ήθη και τα έθιμα της πατρίδας μας, για τη γέννηση του Χριστού και τον αγαπημένο μας Αϊ-Βασίλη! Αρχίζει η προετοιμασία της χριστουγεννιάτικης γιορτής.

 

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Το σώμα μου- Οι 5 αισθήσεις

Θα γνωρίσουμε το σώμα μας και  θα ξεχωρίσουμε το φύλο μας μέσα από διάφορες δραστηριότητες. Θα εστιάσουμε στις αισθήσεις μας και θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πώς αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο μέσα από αυτές.

 

 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Συναισθήματα- Απόκριες

Νιώθω – νιώθεις – νιώθει! Φόβος, λύπη, χαρά, θυμός… Τόσο διαφορετικά συναισθήματα! Θα προσπαθήσουμε να τα αναγνωρίσουμε, να τα ξεχωρίσουμε και να κατανοήσουμε πώς νιώθουμε εμείς και πώς νιώθουν οι άλλοι.

Σ’ αυτήν την προσπάθεια θα μας βοηθήσουν οι Απόκριες…μάσκες, καπέλα, ρούχα, μεταμφίεση, ό,τι καλύτερο για την εναλλαγή ρόλων και συναισθημάτων.

 

 

ΜΑΡΤΙΟΣ

Επαγγέλματα

Μετά από μια σύντομη αναφορά στην οικογένεια θα αφήσουμε «το μικρό μας κόσμο» και θα κάνουμε την έξοδό μας στον κόσμο των ενηλίκων που είναι μια εμπειρία πλούσια σε ερεθίσματα. Θα ασχοληθούμε κυρίως με τα επαγγέλματα των γονέων και όποιος επιθυμεί θα έρθει να μας  παρουσιάσει το επάγγελμά του.

 

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Ανοιξη- Πάσχα

Μιλάμε για τα κύρια χαρακτηριστικά της  άνοιξης, τα λουλούδια και τα έντομα. Προσεγγίζουμε τη γιορτή του Πάσχα μέσα από τα έθιμα.

 

 

ΜΑΪΟΣ

Προστατεύω τον κόσμο όπου ζω.

Ζώα, φυτά και δάση κινδυνεύουν να εξαφανιστούν.

Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε διάφορα ερεθίσματα στα παιδιά, για να τα βοηθήσουμε να αποκτήσουν «οικολογική συνείδηση».

 

 

ΙΟΥΝΙΟΣ

Η θάλασσα και ο κόσμος της

Η θάλασσα και οι ζωντανοί οργανισμοί, η θάλασσα και οι ασχολίες των ανθρώπων, η θάλασσα και οι θησαυροί της θα αποτελέσουν τα κίνητρα των δραστηριοτήτων μας.

 

 

 

 

 

Μεταξύ των παραπάνω θεμάτων συμπεριλαμβάνονται τα εξής:

Χρώματα και σχήματα:   Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τα βασικά χρώματα και σχήματα.

 

Διάκριση εποχών:  Μέσα από εργασίες και συζήτηση γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά κάθε εποχής,την αλλαγή των καιρικών συνθηκών και του τρόπου ντυσίματος.

 

Θρησκευτικές και εθνικές γιορτές:  Αναφερόμαστε στα ήθη και τα έθιμα.

Μαθαίνουμε τα ανάλογα τραγούδια ή κάλαντα,συζητάμε για τη συγκεκριμένη γιορτή και στολίζουμε το σχολείο μας.

Δεινόσαυροι

image

Δεινόσαυροι

Μετά την ενασχόλησή μας με τα  ζωάκια και τον τρόπο φροντίδας τους, σειρά είχαν τα αγαπημένα προϊστορικά ζώα των παιδιών οι δεινόσαυροι !

Την περιέργεια των παιδιών κέντρισαν μερικά περίεργα αποτυπώματα που βρέθηκαν στον χώρο του σχολείου μας και με δισταγμό αποφασίσαμε να τα ακολουθήσουμε … Έτσι βρεθήκαμε σε μια σπηλιά όπου ανακαλύψαμε ότι ζει ένας δεινόσαυρος! Ενθουσιασμένα από την αποκάλυψη αυτή άρχισαν να μας λένε τις πληροφορίες που ήδη ήξεραν γι΄αυτά τα πλάσματα αλλά και απορίες τις οποίες ήθελαν να λύσουμε ψάχνοντας μαζί. Μέσα από βιβλία, εποπτικό υλικό, βίντεο και τραγούδια μάθαμε για την τροφή τους, τις κατηγορίες τους, τον τρόπο που ζούσαν αλλά και  το πώς εξαφανίστηκαν ! Επίσης μας δόθηκε η ευκαιρία να γίνουμε μικροί αρχαιολόγοι και σκαλίζοντας με τα κατάλληλα εργαλεία να ανακαλύψουμε τον δικό μας σκελετό δεινοσαύρου! Τέλος, με αφορμή τις φιγούρες των δεινοσαύρων που έφεραν τα παιδιά στην τάξη, παρατηρήσαμε τις διαφορές στα αποτυπώματά τους μετρώντας, καταγράφοντας και ζωγραφίζοντάς τα!

image
image
image

«Πετούν τα πεταλούδια και ανθίζουν τα λουλούδια»

image

«Πετούν τα πεταλούδια
και ανθίζουν τα λουλούδια»
Αφού ήρθε για τα καλά η άνοιξη, γεμίσαμε το βάζο της τάξης μας.

Γεμίσαμε το πάτωμα της τάξης με αυτοσχέδια λουλούδια και γίναμε κηπουροί ποτίζοντάς τα.

Γνωρίσαμε μερικά λουλούδια, τα μυρίσαμε, μάθαμε πώς μεγαλώνουν και πώς τα φροντίζουμε και είδαμε ότι κάθε λουλούδι είναι διαφορετικό όπως κι εμείς.

Κάναμε αγώνες για το ποια ομάδα θα γεμίσει πρώτη το βάζο της.

Στη συνέχεια γνωρίσαμε και τα φρούτα της άνοιξης, τα γευτήκαμε και φτιάξαμε έναν πεντανόστιμο και υγιεινό χυμό.

Τα παιδιά έκοψαν τις φράουλες και μετά βάλαμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ.

 Το αποτέλεσμα μας χαροποίησε πολύ!

image
image
image

«Μαθαίνοντας να φροντίζουμε και να αγαπάμε τα ζώα»

image

Η ενασχόληση με το θέμα αυτό προήλθε από το ενδιαφέρον των παιδιών. Τα διακοσμητικά κοτοπουλάκια και κουνελάκια έχουν την τιμητική τους τις ημέρες του Πάσχα. Έτσι, ένα παιδί είχε την ιδέα να φέρει το κουνελάκι του στο σχολείο για να το δούμε από κοντά! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την άφιξη του μικρού μας φίλου και συνεχώς του μιλούσαν, του τραγουδούσαν, το χάιδευαν, του διάβασαν παραμύθι και το τάισαν. Βέβαια αυτά έγιναν με απόλυτη ηρεμία για να μην το τρομάξουν και να το κάνουν να νιώσει ασφάλεια όπως έλεγαν. Καθ’ όλη τη διάρκεια των ημερών επισκέφθηκαν την τάξη μας κοτοπουλάκια, μία χελώνα της ξηράς και μία της θάλασσας, ένα ινδικό χοιρίδιο, αλλά αυτό που εντυπωσιάσε πραγματικά τα παιδιά ήταν οι δύο μεγάλοι παπαγάλοι, οι οποίοι μιλούσαν και χόρευαν. Τα παιδιά έμαθαν και έψαξαν πολλές πληροφορίες για τα διάφορα ζωάκια, καθώς η επαφή με τα ζώα στάθηκε η αφορμή για να πραγματοποιήσουμε αναγνωστικές και μαθηματικές δραστηριότητες !

image
image
image

Άνοιξη και ... "ζουζουνάκια"

image

Η Άνοιξη έχει μπει για τα καλά και την τάξη μας την επισκέφτηκαν μερικά «ζουζουνάκια». Πρώτη ήρθε η «πεινασμένη κάμπια» και μας έμαθε τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας. Στη συνέχεια, γίναμε αραχνούλες, φτιάξαμε τον ιστό μας και παίξαμε κρυφτό με τα άλλα έντομα.

Με αφορμή την ημέρα της Πρωτομαγιάς, πήγαμε στον κήπο του σχολείου για να μαζέψουμε λουλούδια και να φτιάξουμε το Μάη της τάξης μας. Εκεί μας περίμενε μια έκπληξη, είδαμε ιστό αράχνης από κοντά, μια πολύχρωμη πεταλούδα και μια πασχαλίτσα που περπάτησε στο χέρι μας.

image
image
image

Tα μέσα μεταφοράς

image

Τον μήνα Μάρτιο μιλήσαμε για τα μέσα μεταφοράς....
Καθημερινά μαθαίναμε πληροφορίες για το καθένα από αυτά και στη συνέχεια παίζαμε βιωματικά παιχνίδια.
Στην αρχή γίναμε αεροπλάνα και πετάξαμε στα σύννεφα και αφού φτιάξαμε αεροπλάνα με ρολό υγείας, τα παιδιά προσπάθησαν να τα απογειώσουν μέσω μιας διαδρομής.
Στη συνέχεια παίξαμε με αυτοσχέδιες βαρκούλες και νερό.

image
image
image

Ομαδική εργασία

image

Τα παπαγαλάκια έφτιαξαν τη θάλασσα για την ομαδική εργασία τους με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.
Έφτιαξαν τη θάλασσα βουτώντας τα καραβάκια στη μπλε μπογιά και ζωγράφισαν με αυτά.
Κάναμε διάφορους αγώνες αυτοκινήτων με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά, όπως περνώντας τα μέσα από τούνελ
για να δουμε ποιο θα πάει πιο μακριά, καθώς και σπρώχνοντας τα αυτοκινητάκια με ένα αντικείμενο για να φτάσει
στο τέλος της διαδρομής χωρίς να βγει από τον δρόμο.
Προς το τέλος της θεματικής ενότητας κάναμε ασκήσεις ετοιμότητας για το κόκκινο και πράσινο φανάρι,
μάθαμε πώς θα περνάμε τον δρόμο προσεκτικά και ανακαλύψαμε μερικά απο τα πιο κοινά σήματα κυκλοφορίας.

image
image
image

Μικροί eco master chef

image

Μικροί eco master chef

Τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου στα πλαίσια του προγράμματος της WWF «Καλύτερη Ζωή» με τίτλο «Ecomasterchef» την Πέμπτη 29 και την Παρασκευή 30 Μαρτίου επιδόθηκαν στη ζαχαροπλαστική. Με όσο το δυνατόν περισσότερα βιολογικά υλικά έφτιαξαν πασχαλινά κουλουράκια, τα οποία τις επόμενες ημέρες συσκεύασαν με πασχαλινές δημιουργίες των ίδιων. Οι συσκευασίες μοιράστηκαν την Πέμπτη 5 Απριλίου από τις εκπαιδευτικούς στους ασθενείς του Νοσοκομείου και στο Ησυχαστήριο του Αγίου Παντελεήμονος.

Λαϊκή παράδοση, μέρος Β΄

image

Λαϊκή παράδοση, μέρος Β΄

Με αφορμή αυτό το θέμα γεννήθηκαν στα παιδιά ποικίλα ερωτήματα για τον τρόπο με τον οποίο ζούσαν την καθημερινότητά τους οι άνθρωποι εκείνη την εποχή, πώς βίωσαν τον πόλεμο, πού έβρισκαν τροφή …

Κατάλληλη για να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα ήταν η κυρία Άννα Ρούσσου η οποία απάντησε μέσα απ΄τα βιώματά της στις ερωτήσεις των παιδιών, τους αφηγήθηκε παραμύθια του τόπου μας και τους αποχαιρέτησε μαθαίνοντάς τους ένα νανούρισμα! Η χαρά και η ηρεμία στα πρόσωπα των παιδιών ήταν μοναδική!

Επίσης δε θα μπορούσαμε να μιλάμε για τη λαϊκή παράδοση και να μην απευθυνθούμε στον κύριο Νίκο Σολάρη.

Ήρθε με μεγάλη χαρά στο σχολείο μας μας έδειξε τις παραδοσιακές στολές του τόπου μας, μάθαμε να τραγουδάμε και να χορεύουμε παραδοσιακούς χορούς όπως το «κούνα-κούνα» που παρουσίασαν τα παιδιά στη γιορτή της 25ης Μαρτίου. Τέλος ολοκληρώθηκε η επίσκεψή του, παίζοντας παραδοσιακά παιχνίδια όπως αεροπλανάκι, τηγάνι, μπουκλιέδες, χάρτινες σαΐτες, καραβάκια και πουλάκια ξετρελαίνοντας τα παιδιά και δείχνοντάς τους τρόπους να διασκεδάζουν με απλά υλικά!

Ευχαριστούμε πολύ και τους δύο για τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν !

image
image
image

«Λαϊκή παράδοση»

image

«Λαϊκή παράδοση»

Με τη γιορτή της 25ης Μαρτίου ολοκληρώσαμε το σχέδιο εργασίας (project) με το οποίο ασχοληθήκαμε με τίτλο «Η λαϊκή μας παράδοση». Σε συνεργασία με τους γονείς δημιουργήσαμε την αντίστοιχη γωνιά με αντικείμενα της τότε εποχής όπως ραπτομηχανή, λυχνάρι, γουδί, μύλο … με τα οποία τα παιδιά στο ελεύθερο παιχνίδι διαδραμάτιζαν ρόλους ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το συμβολικό παιχνίδι. Ως ανάπτυξη της προφορικής τους επικοινωνίας τα παιδιά διηγήθηκαν την ιστορία του κάθε αντικειμένου καθώς και τη χρήση του. Επιπλέον μας δόθηκε η αφορμή για πολλά γλωσσικά παιχνίδια και κατασκευές.

image
image
image

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

image

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου ασχολήθηκαν με ποικίλες πασχαλινές δραστηριότητες. Εκτός από τις κατασκευές που δημιούργησαν, έπαιξαν κρυμμένο θησαυρό στον προαύλιο χώρο με πασχαλινά αβγά και έφτιαξαν πασχαλινά κουλουράκια. Τα πασχαλινά κουλουράκια έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος της WWF «Καλύτερη Ζωή» με τίτλο «Μικροί eco master chef» με σκοπό να δοθούν σε ασθενείς του Νοσοκομείου  μας.

image
image
image

Τα ζώα της φάρμας

image

Τα ζώα της φάρμας πρόσφεραν στα παιδιά ευκαιρίες και ερεθίσματα για βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια.

Εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητά τους βάζοντας τη σωστή τροφή στο αντίστοιχο ζώο μέσα από μια μικρή τρύπα.

Παίξαμε bowling και μπλεχτήκαμε παίζοντας ένα διαφορετικό twister.

Μέσα σε μια μεγάλη λεκάνη με χόρτα τα παιδιά έψαχναν να βρουν και να ανακαλύψουν μόνο τα ζώα του αγροκτήματος!!!

Διαβάσαμε παραμύθια και δραματοποιήσαμε έναν μύθο του Αισώπου!

image
image
image

ΠΛΑΝΗΤΕΣ - ΔΙΑΣΤΗΜΑ

image

Το μήνα Νοέμβριο τα χελιδονάκια μας ασχολήθηκαν με το θέμα που τα ίδια επέλεξαν «πλανήτες – διάστημα». Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους αναζήτησαν και μας έφεραν πολλές σχετικές πληροφορίες! Έτσι ξεκινήσαμε το project μας προσεγγίζοντας το διαθεματικά, μέσα από εικόνες, κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι, πειράματα, μουσική, μετρώντας και γράφοντας! Επίσης μάθαμε τις φάσεις της σελήνης με διασκεδαστικό και γλυκό τρόπο χρησιμοποιώντας μπισκότα oreo!

image
image
image

Δράση στα πλαίσια του προγράμματος της WWF "Καλύτερη Ζωή"

image

Την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου υλοποίησαν τη δεύτερη κατά σειρά δράση στα πλαίσια του προγράμματος της WWF "Καλύτερη Ζωή" με τίτλο "Γεννημένοι μαστόρια".
Τα παιδιά με πινέλα στα χέρια και με οικολογικά χρώματα έβαψαν παλέτες, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή φράχτη στον κήπο του σχολείου.
Μέσα από αυτή τη δράση τα παιδιά έμαθαν την αξία της ομαδικής εξελοντικής εργασίας.

image
image
image
logo bottom